RatuCakesHouse Slide Show!

Monday, August 27, 2012

Birthday Cupcakes


Salam Syawal kepada semua customer RatuCakesHouse, serta mohon maaf zahir & batin...
Dah lama RatuCakesHouse tak update blog..Bukannye tak nak update,sebab saya dah pindah rumah baru..al maklumlah sibuk sangat...tambahan pula saya berbadan dua..So saya nk bgtau kepada semua customers RatuCakesHouse saya nak ambil cuti panjang nak berehat sebab saya dah 31 weeks dah...so nk buat persiapan utuk meyambut baby pula..Hope you all understand and don't forget RatuCakesHouse...I'll be informed until further notice..

Actually banyak lagi gambar2 yg tk masuk dalam blog nie..jangan kecik ati ye...saya tk sempat nk update..kalau ade masa lapang nnt saya update lagi... anyway gambar di atas adalah tempahan dari customers RatuCakesHouse yang dihantar pada tengahari , 27 August 2012..thanks a lot..

No comments:

Post a Comment